Farmaceutski-biokemijski fakultet

Sveučilište u Zagrebu
Farmaceutsko-biokemijski fakultet
od 1882. godine

Novosti

19.2.2021.

Obavijest - upisi preko Studomata su omogućeni

Poštovani studenti, Upisi na Studomat su omogućeni. Studentska poslovnica

18.2.2021.

Obavijest svim studentima i zaposlenicima Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta

Klasa: 030-01/21-01/01 Ur. broj: 251-62-01-21-20 U Zagrebu, 17. veljače 2021. Svim studentima i zaposlenicima Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta Poštovani/e studenti/ice i zaposlenici/ice,

17.2.2021.

STEM stipendije – objavljene rang liste V. kruga dodjele državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2020./2021.

Poštovani studenti,  ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs, na prijedlog Povjerenstva za dodjelu državnih stipendija u STEM područjima znanosti u akademskoj godini 2020./2021., donio je Odluku o dodjeli državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2020./2021. na temelju kvota i rang-lista koje su njezin sastavni dio.   Rang-liste V. kruga dodjele dostupne su na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/.   Studenti svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom pristupaju Sustavu državnih STEM stipendija na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/ te svojom identifikacijskom oznakom provjeravaju svoje mjesto na rang-listi.   Studenti koji su na rang-listi prema kvoti za određeno područje i godinu studija, odnosno iznad praga za ostvarivanje prava na stipendiju, bit će obaviješteni na adresu elektroničke pošte da su ostvarili pravo na državnu stipendiju. Zaprimanje e-poruke nije preduvjet za ostvarivanje prava na državnu STEM stipendiju te svi studenti, neovisno o zaprimanju predmetne obavijesti, mogu svoje podatke provjeriti na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/.   Ako student koji je ostvario pravo na državnu STEM stipendiju želi prihvatiti stipendiju, nužno je da do subote, 20. veljače 2021. godine, do 12 sati na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/, kojoj pristupa prijavom sa svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom, označi izjave koje prethode prihvaćanju Uvjeta stipendiranja, prihvati Uvjete stipendiranja te upiše svoj IBAN žiroračuna. Prihvaćanje uvjeta stipendiranja smatra se činom sklapanja ugovora.   Ako u navedenome roku student ne prihvati Uvjete stipendiranja, smatrat će se da ne prihvaća državnu stipendiju te će obavijest o ostvarivanju prava na državnu stipendiju dobiti sljedeći student na rang-listi ispod praga do ispunjenja kvote.   U skladu s Pravilnikom o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na državnu stipendiju u STEM područjima znanosti (Narodne novine, broj 78/2018., u daljnjem tekstu: Pravilnik) izrađeno je ukupno osam rang-lista, odvojeno za svako područje te u svakom području posebno za studente prve godine, a posebno za studente viših godina.   Kreiraju se i dvije zasebne rang-liste (Izdvojene stipendije) za one studente koji su pravo na ovu stipendiju ostvarili na temelju članka 6. stavka 11. Pravilnika u kojem se propisuje da svakom visokom učilištu koje izvodi studijske programe u STEM područjima znanosti pripada najmanje jedna stipendija za studente prve godine i jedna za studente ostalih godina u pojedinom području.     Redovito pratite mrežnu stranicu Ministarstva znanosti i obrazovanja, mrežnu stranicu projekta http://stem.mzo.hr/ te službenu Facebook stranicu Državne STEM stipendije u svrhu daljnjih saznanja o ovogodišnjoj dodjeli stipendija.   Za sve ostale informacije možete se obratiti Ministarstvu znanosti i obrazovanja na stem-stipendije@mzo.hr.   doc.dr.sc. Cvijeta Jakobušić Brala prodekanica za studente i studijske programe 

16.2.2021.

OBAVIJEST O UPISIMA U LJETNI SEMESTAR - IZMJENA 16.2.2021.

IZMJENA 16.2. 18.2. od 11 do 12h Studentska poslovnica ne radi zbog edukacije. Indeksi se mogu ostavljati od 8.30 do 11h i od 12 do 12.30h.

15.2.2021.

Otvorene su prijave za prvi pravni hackathon LegalHack!

Studentska udruga Meritokrat pod sloganom Umjetna inteligencija kroz oči prava organizira LegalHack hackathon, prvi pravni hackathon u Hrvatskoj i ovom dijelu Europe.

10.2.2021.

OBAVIJEST O UPISIMA U LJETNI SEMESTAR

OBAVIJEST O UPISIMA U LJETNI SEMESTAR   Upisi u ljetni semestar akademske godine 2020./2021. provodit će se od 15. do 19. veljače 2021. godine u uredovno vrijeme Studentske poslovnice od 9.30 do 12.30 sati.   •    Upisi za studente 5. godine studija traju do 22. veljače 2020. kao i za studente koji       će imati ispite do 19. veljače 2020.   •    Studenti koji su u ak. god. 2020./2021. prvi puta upisali prvu godinu studija      (brucoši) ne pristupaju upisu u ljetni semestar.   Studenti ne pristupaju osobno upisu (ne dolaze u poslovnicu na upis), već ga obavljaju samo preko Studomata, uz dostavu indeksa u poslovnicu (ako se indeks nalazi u poslovnici, treba napomenuti mailom).   Indeksi za upis ostavljat će se u Studentskoj poslovnici na za to predviđenom mjestu te će ih se moći preuzeti kroz 1-2 radna dana. Indeksi se mogu prikupiti i dostaviti isključivo u uredovno radno vrijeme Studentske poslovnice.   Svi upiti i zamolbe rješavat će se preko e-mail adrese stud-poslovnica@pharma.hr.   NAPOMENE:   Molimo studente da pristupe upisu preko Studomata tek nakon što provjere da su im kroz sustav provedeni položeni ispiti. Bitno je da su provedeni oni položeni predmeti koji su preduvjet za slušanje ili polaganje predmeta koje žele upisati u ljetnom semestru.   Ukupan broj ECTS bodova koje student može upisati u jednoj akademskoj godini je 60, 70 (ponovljeni upis 1. godine, 2. - 4. godina), odnosno 100 (5. godina). U zbroj ulaze i ECTS bodovi iz izbornih kolegija koje student sluša na drugim sastavnicama Sveučilišta. Najveći broj bodova po semestru nije određen jer je ostavljena mogućnost studentu da sam planira upise predmeta, ali ukupan zbroj ECTS bodova mora biti sukladno gore navedenom. U slučaju upisa većeg broja ECTS-a od dozvoljenog, pri potvrđivanju upisa prekoračeni bodovi bit će poništeni.   Studenti 5. godine studija u 10. semestru upisuju Stručno osposobljavanje ukoliko su odslušali sve obvezne kolegije (osim diplomskog ispita) i odradili Stručnu praksu 2. Zamolbe za naknadnim upisom SO-a mogu se uputiti nakon što se steknu uvjeti za upis. Zamolbe se upućuju na mail adresu stud-poslovnica@pharma.hr   Studenti koji su na studentskoj razmjeni kao i studenti koji će tek krenuti na razmjenu, dužni su regulirati svoj status upisom u ljetni semestar.   Studenti koji imaju problem sa upisom izbornih predmeta jer su već iz iste ispitne grupe upisivali predmete, trebaju se s navedenim problemom javiti predmetnom nastavniku za odobrenje upisa predmeta, te proslijediti mail s odobrenjem nastavnika na e-mail stud-poslovnica@pharma.hr, kako bi se predmet mogao upisati na upisni list. Nakon što je predmet vidljiv studentu u sustavu, potrebno je rukom upisati predmet u indeks u za to predviđeni semestar.   U slučaju neobavljanja upisa u upisnom roku, naknadni upis u semestar plaća se 350,00 kn sukladno važećoj odluci o naknadama za usluge FBF-a u ak. god. 2020./2021. Potpisane molbe i potvrde o uplati naknadnog upisa predaju se u uredovno vrijeme Studentske poslovnice ili na e-mail stud-poslovnica@pharma.hr. Po odobrenju molbi organizirat će se naknadni upis.     Studentska poslovnica                         

10.2.2021.

OBAVIJEST O UPISIMA U LJETNI SEMESTAR

OBAVIJEST O UPISIMA U LJETNI SEMESTAR   Upisi u ljetni semestar akademske godine 2020./2021. provodit će se od 15. do 19. veljače 2021. godine u uredovno vrijeme Studentske poslovnice od 9.30 do 12.30 sati.   •    Upisi za studente 5. godine studija traju do 22. veljače 2020. kao i za studente koji       će imati ispite do 19. veljače 2020.   •    Studenti koji su u ak. god. 2020./2021. prvi puta upisali prvu godinu studija      (brucoši) ne pristupaju upisu u ljetni semestar.   Studenti ne pristupaju osobno upisu (ne dolaze u poslovnicu na upis), već ga obavljaju samo preko Studomata, uz dostavu indeksa u poslovnicu (ako se indeks nalazi u poslovnici, treba napomenuti mailom).   Indeksi za upis ostavljat će se u Studentskoj poslovnici na za to predviđenom mjestu te će ih se moći preuzeti kroz 1-2 radna dana. Indeksi se mogu prikupiti i dostaviti isključivo u uredovno radno vrijeme Studentske poslovnice.   Svi upiti i zamolbe rješavat će se preko e-mail adrese stud-poslovnica@pharma.hr.   NAPOMENE:   Molimo studente da pristupe upisu preko Studomata tek nakon što provjere da su im kroz sustav provedeni položeni ispiti. Bitno je da su provedeni oni položeni predmeti koji su preduvjet za slušanje ili polaganje predmeta koje žele upisati u ljetnom semestru.   Ukupan broj ECTS bodova koje student može upisati u jednoj akademskoj godini je 60, 70 (ponovljeni upis 1. godine, 2. - 4. godina), odnosno 100 (5. godina). U zbroj ulaze i ECTS bodovi iz izbornih kolegija koje student sluša na drugim sastavnicama Sveučilišta. Najveći broj bodova po semestru nije određen jer je ostavljena mogućnost studentu da sam planira upise predmeta, ali ukupan zbroj ECTS bodova mora biti sukladno gore navedenom. U slučaju upisa većeg broja ECTS-a od dozvoljenog, pri potvrđivanju upisa prekoračeni bodovi bit će poništeni.   Studenti 5. godine studija u 10. semestru upisuju Stručno osposobljavanje ukoliko su odslušali sve obvezne kolegije (osim diplomskog ispita) i odradili Stručnu praksu 2. Zamolbe za naknadnim upisom SO-a mogu se uputiti nakon što se steknu uvjeti za upis. Zamolbe se upućuju na mail adresu stud-poslovnica@pharma.hr   Studenti koji su na studentskoj razmjeni kao i studenti koji će tek krenuti na razmjenu, dužni su regulirati svoj status upisom u ljetni semestar.   Studenti koji imaju problem sa upisom izbornih predmeta jer su već iz iste ispitne grupe upisivali predmete, trebaju se s navedenim problemom javiti predmetnom nastavniku za odobrenje upisa predmeta, te proslijediti mail s odobrenjem nastavnika na e-mail stud-poslovnica@pharma.hr, kako bi se predmet mogao upisati na upisni list. Nakon što je predmet vidljiv studentu u sustavu, potrebno je rukom upisati predmet u indeks u za to predviđeni semestar.   U slučaju neobavljanja upisa u upisnom roku, naknadni upis u semestar plaća se 350,00 kn sukladno važećoj odluci o naknadama za usluge FBF-a u ak. god. 2020./2021. Potpisane molbe i potvrde o uplati naknadnog upisa predaju se u uredovno vrijeme Studentske poslovnice ili na e-mail stud-poslovnica@pharma.hr. Po odobrenju molbi organizirat će se naknadni upis.     Studentska poslovnica                         

8.2.2021.

Obrana doktorskog rada - Jelena Bošković

Jelena Bošković, mag. pharm., studentica poslijediplomskog doktorskog studija „Farmaceutsko-biokemijske znanosti“, zaposlena u Merck Sharp & Dohme d.o.o., branit će svoj doktorski rad pod naslovom:„Ustrajnost pacijenata s kroničnim bolestima pri terapiji lijekovima u gradu Zagrebu" u ponedjeljak, 15. veljače 2021. godine, u 14 sati, u Velikoj predavaonici Farmaceutsko- biokemijskog fakulteta, Domagojeva 2.

5.2.2021.

Obrana završnog specijalističkog rada - Ivan Papić

Obrana završnog specijalističkog rada Ivana Papića, studenta poslijediplomskog specijalističkog studija Klinička farmacija pod naslovom „Prilagodba doza lijekova u osoba na kroničnoj hemodijalizi koje se liječe na Odjelu za dijalizu Kliničke bolnice Dubrava u Zagrebu“ će se održati u petak, 5. veljače 2021. godine, u 17 sati preko on-line platforme MS Teams.  

4.2.2021.

Javnozdravstvena kampanja Imaš znanje, budi primjer!

Devet komora provelo opsežno istraživanje stavova zdravstvenih djelatnika u Hrvatskoj ČAK 73 % ZDRAVSTVENIH RADNIKA ŽELI SE CIJEPITI ILI SE VEĆ CIJEPILO PROTIV COVID-19